2010-08-01 | 14:02:52

God morgon världen ;]


Jag har varit dålig på att uppdatera men ja HBG-festivalen är över nu.

Jag har varit på festivalen tors-fre-lörd, det har varit rätt bra dagar :D Jag köpte inte värst mycket, en tröja till mig och en till Jensa, pengarna gick mest till mat. Jag kollade på Humaniti's last breath, The poodles och Timbuktu.
Gillade inte Timbaktus konsert, först så var han en halvtimme försen, men ja det gjorde inte så mycket. Publiken var problemet, jag har varit på så många rock/metal konserter, och dom ska va värst. Nej, alla jävla fjortisar tror dom kan få plats där det redan är fullt. Jag fick ett gäng mot mig som tryckte min axel ur led. Det var antingen att stå kvar och hålla på att svimma eller gå ut. NAJZ!


Skriver mer sen, vill vara social :D
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin