2010-07-27 | 20:46:23

Costa Rica sugen.


Satt och kolla på flyg till Costa Rica.

Fy fan vad jag är sugen på att åka dit! Tur och Retur kostade runt 10 000kr och jag har råd med det :D
Sen så ska man ju såklart ha pengar för att "leva" där med. Men det har jag oxå, ska bara jobba lite då och då, så att jag har pengar kvar till körkortet. Ringde mamma och prata om det, och hon tyckte bara det var kul, hon nämnde det med att jobba osv Men när hon fick reda på flyg priset blev hon chockad och sen att man antagligen kommer bo hos Jensas släktingar ;p Så lite billigt blir det. Men jag hoppas verkligen Jensa oxå vill, han är sugen. Men mest vill han till Thailand.
Jag ska fixa detta haha :D:D
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin