2010-07-27 | 01:12:31

2,25or och extrem lathet.


Ja, vad har jag gjort idag..

Jag ska vara så extremt tråkig och säga, jag har knappt gjort något. :/
Vaknade runt 10, gjorde nudlar runt 12 och åt upp dom medan jag kollade på film (se inlägget nedan).
Sen har nästan hela min dag spenderats framför datan, spelat Wow.... he-he.
För er som är intresserade så är jag en Blood Elf hunter lvl 76 :] *geek*
Jag och Jensa har även lagat lite mat, för att sedan ta och sätta oss framför wow igen. Men ja vi har faktiskt varit ute.. EN gång idag hahaha ;p

Jag stängde av spelet för kanske en timme sen, för jag hade inte mycket mer att göra haha ;]

Ang. rubriken så finns den där för jag och Jensa har delat på 2-3 2,25 Cider hahah dx + att vi inte rört på oss ;p

Nu ska jag lägga mig ner för att glo film igen..
Det står mellan:
  • Cop Out
  • The Losers
  • Kung Fu kid
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin