2010-04-21 | 20:54:19

Buueeep


Har haft världens huvudvärk idag.. Inte najzz!


ÄNTLIGEN
fick jag göra något på vår Muko lektion! Jag fick dansa, var faktist kul när vi fått ihop lite saker.
På matten behövde jag knappt göra något för jag var duktig och sa att jag kunde de mesta.
Sen var det Lunch konsert, NV-esteterna spelade. Duktiga faktiskt, även om jag tycker synd om tjejen som sjöng falskt rätt ofta :(
Sen var jag mindre duktig på svenskan, och slappa.
Sen var de mentorstid.. (Y)
-slut på skoldagen-

Jag och Jensa drog ner till HM för han skulle köpa en v-ringad tröja och blekning ;D Snöggt!
Vi han dra hem till Jensa efter det, men sen var jag tvungen att gå typ direkt.
Tog bussen ner till BUP för att göra dom vanliga testerna...
Vägas, mätas, blodtryck & puls.
Sen sist jag var där;
Jag har gått ner 1kg.
Lika lång som innan.
Blodtrycket har höjts..
Min puls är inte jämn utan skiftar mellan 72 slag i minuten till 96 slag.. heh.

Sen hände inte mer faktiskt. Jag åkte hem till Jensa igen.
Åkte hem osv.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin