2010-04-18 | 16:10:42

Datanörd till pojkvän.


Det är något med mig och falla för killar som älskar sin data.


Jensa var min första pojkvän, men så har vi haft en "paus" och även när jag träffa någon under den lilla perioden..
så spelade dom med.
Tror jag dras till pojkar som sitter och spelar...

Men jag måste säga att Jensa har bättrat sig riktigt mycket från när vi först blev tsm.
För 2 år sen så kunde han sitta hela dagar ut framför datan och bara spela.
När jag var hemma hos honom så började han spela och satt där sen i upp till 3 timmar utan att märka mig, det kvittade vad jag sa och vad jag gjorde.
En gång gick jag här ifrån för jag blev sur över att han bara spela.
Även när jag kom tillbaka så ringde jag på dörren, fick vänta i kanske en kvart innan han "kunde" svara och öppna dörren.
Jag fattade inte bättre just då.
Men han blev bättre (:
I slutet av vårt "1a! förhållande så hade han börjat trappa ner på spelandet och kunde umgås med mig.
Men det var fortfarande mer spelande.
-sen tog det slut-

Några månader senare blev vi tillsammans igen.
Men då tog jag mig i kragen och sa att de störde mig att han spela så mycket. Visst han blev ledsen, men han förstod att om han skulle fortsätta spela som han gjorde innan så skulle inte "vi" funka igen.
Det var över 1 år sen nu.
Nu kan han sluta spela lite närhelst (förutom när han är mitt inne i det) och han spelar inte lika mycket.
Han kommer till mig ofta och umgås när jag bara sitter vid min data eller när jag sitter och läser.

Improvment!

Jag har inte förbjudit honom att spela om ni tror det. Han spelar fortfarande.
Men inte lika mycket och jag tror han tycker det är bra själv med ;)


....så långt inlägg :o

2 Kommentarer
Lissie:

sv; Ja, men visst är dom fina? :o

Btw, iblnd kommenterar du ifrån din gamla bloggadress. Är det något du gör medvetet eller? ^^ ♥

2010-04-18 | 17:17:56
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Veronika:

Älskar bilden!

Fin blogg btw.

2010-04-18 | 21:15:03
URL: http://verrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin