2010-04-23 | 17:26:37

Fredagsmyyys!


Wow, nu var helgen här.


Jag gillar min fredags ensemble vääääldigt mycket <3
Fick spela gitarr solo idag, gosh vad nervös jag var. Gick dock bättre än förväntat.
Jag tröttnade inne på japanskan, bara satt där och skrev mitt namn typ (:
Dock gick jag och Elin tidigare, för vi behövde plugga på musik historia (vilket vi hade prov i idag).
Tyckte jag gjorde bra ifrån mig på provet faktist. Tränade igår och idag så *thumbs up*.

Helgen kommer va lugn, orkar inte dra ut och festa.. massa nationella som kommer upp snart.
Ska dock bli fotad på söndag, appro på det så måste jag maila dom..

Kössar
1 Kommentarer
lissie:

åh, kommer du lägga ut bilderna sen? du kommer säkert se awesome ut på dom :)

2010-04-23 | 17:48:28
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin