2010-04-17 | 18:49:42

Jag vet inte..


Om dagen går riktigt segt eller för snabbt.

Har varit riktigt bakis och mått piss, nu är det bara huvudvärken kvar..
Jensa och andra sidan har varit snäppet värre än mig, första gången han fått bakfylla haha spydde gjorde han ett antal gånger stackaren. Ändå var han och klippte sig klockan 1.
Det är det enda jag minns att vi gjort idag, varit i frisör salongen. Resten av dagen har spenderats i sängen, ätit godis och chips.
Nu gör jag dock några läxor bara för att få dom gjorde. Har gjort klar en läxa. Börjat på den andra..
Nu ska jag ta mina p-piller och käka en cheeseburgare (Y)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin