2010-04-20 | 18:48:39

Ohai.


Oké, kom hem för en stund sen.. eller ja hem till Jensa!


Ehm.. Jag har sovmorgon på tisdagar, men det är ändå min längsta dag under hela veckan.
Jag börjar 10.10 och slutar 16.20 typ. De flesta slutar efter ensemblen men inte jag ne..
Jag har min gitarr lektion då.
Var faktiskt rätt så irriterad idag, på Svenskan var jag trött som ett as.
Sen blev jag irriterad på att många gnällde om massa saker.
Det som gjorde allt var skolmaten FYFAN!
Fisk och potatis...   Potatisen var överkokt (mjuk i mitten osv), fisken är äcklig och såsen smaka gammalt. Sen har vi ju aldrig någon riktig sallad heller.. Idag fick vi rivna morötter, ärtor, något konstigt..
och... som alltid... PIZZA SALLAD! Wth! Tycker skolmaten ska ändras drastiskt.

På Rolfs lektion lackade jag sönder he-he, vissa kunde inte hålla käften, Rolf snackar om precis allt annat än ämnet och så övriga som stör.. Oj kommer han på "30 min kvar om lektionen bara". Då trodde jag att lektionen äntligen skulle börja. Men nej sen fortsätter stöket och Rolf hänger med på det.
Kände de onödigt att va där (+att jag var sur), så jag tog mina saker och gick där ifrån.

Nu var det slut på mitt gnäll  (:

Sen hade vi håla i typ 2 timmar.
på ensemblen spelar jag bas! Valde att byta instrument för att gitarr börjar tråka ut mig på dom lektionerna. Iaf så spelade vi först en reagge låt "Iron like a lion in zion".
Sen började vi på en Volbeat låt <3

Min gitarr lektion var oxå bra, jag spela acustiskt solo! Mys.
Så nu ska jag börja få spela akustisk istället för el på lektionen <3

Aja... för långt gnäll inlägg haha
Nu ska jag göra mat <3

2 Kommentarer
Lissie:

Haha, ibland är det okej att gnälla! (:

Nu skulle jag gärna vilja gnälla sönder på att min dator vägrar "hitta" minneskortet till min kamera fast än jag satt in det typ 6 ggr. Ujuj, annars har jag haft en bra dag framtills nu, no sad faces.

2010-04-20 | 21:23:54
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
felicia:

sv: men det blir rosa när jag slingar det med.. men det kommer bara kosta mer om jag ska betala för slingningstider hela tiden.. :(

2010-04-20 | 22:13:26
URL: http://feliich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin