2010-04-28 | 21:44:50

open up your eyes


Jag gillar läget..


Dagens look; Jensas hoodie, varg t-shirt, mammas gamla shorts, strumpbyxor osv haha dx
[Onödig fakta ang bilden: Jag tog den medans jag vänta på Jensa, jag sitter inne i mitt skåp 232 ;D]


Dagen börja med dans, I like <3 (:
Sen så var det matte.. mindre kul, orkade inte göra något.. Blir så när jag glömmer min medicin.
På engelskan gjorde jag klart min uppgift och fick börja på en ny, så nu ska jag skriva om Dirty Dancing 2 hehe.
Dom flesta sluta efter engelskan, dock har Jensa ensemble och jag har mentors tid. Jag var den enda på mentors tiden idag, så det blev bara att Håkan fråga mig massa saker ang skolan.
Sen satt jag och vänta på Jensa i lite mer än 1 timme..
Slog mitt rekord i tetris på mobilen (Y) 48000+ poäng!

Lagade mat.. Sen kom jag på att jag glömt medicinen hemma yes..
Så jag fick ta bussen hem för att fixa det och sen åka tillbaka hit..

Ska sova här inatt eftersom vi har nationella i engelska 08.10 -.-
Wish me luck!


1 Kommentarer
lissie:

det kommer nog gå bra.

lycka till <:

2010-04-28 | 22:12:18
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin