2010-04-15 | 00:23:00

Thaimat <3


Idag så var jag och babe ute under en längre tid.

Bussen ner mot centrum för att hitta thai restaurangen, we sure did!
Jag ångrar att jag tog en andra portion - inte att det var äckligt - känner mig oförskämd när jag inte kan äta upp allt jag har på tallriken.
Maten var underbar tho :)  
Jenny jordnötssås   

Sen gick vi ut i det fina vädret och satte oss vid dunkers bara för att njuta av dagen.
Eftersom vi inte börjar förrän 2 imorgon så tänkte Jensa att han kanske kunde beställa tid till klippning.. Så vi gick upp till tåga igen för att "boka" tid. Men hon var inte där.. hon jobba visst bara lördagar och måndagar.
Men för mig var det inte så farligt.
Vi satt oss på en trappa bara en bit från frisörsalongen, blåste knappt och solen värmde!


..ja osminkad och så går ju alltid bra *skämms*

Och så snyggingen!

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin