2010-07-16 | 21:50:45

Chooo! chilldag på stranden!


Jag har lösnaglar på, skit svårt att skriva på datan & på min iphone :(

Idag har jag chillat om faeen! stack hem och hämtade mitt nya visa kort, käkade vattenmelon med babe.
Sen tog vi bussen in till stan igen, mötte Ettan och Sebbe. Jag och Ettan stack och handla :)


Lösnaglar 135kr ♥ ögonskuggs-primer 90kr ♥ Blond toning 115kr ♥ blonde shampoo & balsam 158kr

Fick gratis produkter oxå, eller ja test stuff.
Stack tbx till Jensa och Sebbe, kollade på dom medan dom sk8ade :p Tog en cider och var glad.

Vi bestämde oss för att dra till stranden, men Sebbe hade inga ba brallor haha så vi stack upp till Jensa och hämtade extra :) Sen stack vi ner på stranden, mysmysmys! Småkallt i vattnet men det var värt det :D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin