2010-07-19 | 00:07:53

Dåså snart sker en förändring.


Jag har klickat hem lite stuff!

Sen i mitten an veckan smäller det, då ska jag ändra lite saker osv :D
Kommer ta ett tag och vänja sig, men jag kommer gilla det!
Kan ni gissa vad? :D:D:D

Jag har en del läsare och jag tycker att några kan va snälla och kanske tipsa en najz klädsida.
Jag har kollat igenom nelly.se hundra ggr men jag hittar inga kläder som tilltalar mig :(


Bjuder på en bild ifrån förra sommaren, dagen efter min födelsedag = Då jag pierca min medusa :D




Sen vill jag även påpeka att idag fyllde min kära pojkvän år. Så nu kan vi gå ut och festa tsm haha :D
Jag glömde kameran hemma, så blev inga fina bilder på 'fölse'-grisen :(
Men jag tror han är nöjd ;D och mer blir han när jag fått hem hans present!


Grattis på 18års dagen älskling!

2 Kommentarer
Jessica:

Okej. Ja vi alla tycker ju olika. Men det beror ju på hur man gör det.

2010-07-19 | 00:40:17
URL: http://jessica182.blogg.se/
felicia:

sv: Det är nog varmen som gör det.. Men nu så fort jag går och bara andas så gör det ont i hela sidan..

( där jag visade att jag hade ont) ska nog gå till vårdcentralen i morgon om det inte har gått över :)

2010-07-19 | 01:00:47
URL: http://feliich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin