2010-07-22 | 03:23:49

Det är inte du, du liknar en häxa.


Det vad var min mamma sa när hon fick se mitt hår.

Vilken självförtroendes boost där ja..
Nej men tack vare den kommentaren så är jag nu jätte osäker. Om min mamma tycker det om mig, hur fan kommer då polare osv göra. Jag skäms och känner mig obekväm igen.
Det är snart riktigt bud på att gå och köpa en brun toning och bara bli av med detta. För det riktigt skar in i bröstet av att höra den meningen.
Jensa har sagt om och om igen att det ser bra ut.. Men jag ser det inte längre.
Mer osäker än vad jag va från början.
(Har fortfarande ingen bild på det)

"Kalas" på Fredag för bästaste Sebbe :] Kommer bli najz!
Blir att gå ut på pubben för första gången! he-he.
Men... ja men. Hårproblemet igen, jag är så jävla utseendefixerad när det kommer till mig själv. Jag vet inte vad jag ska göra. Fan vad tråkig jag är dx!

Bjuder på en gammal bild.
(Fint med en deviantart stämpel mitt på ;D Min data krashade innan, så jag sparade vissa som jag hade upp på min deviantart, så ni inte tror jag har snott bilden. Kolla RapunzelOnDrugs, så hittar ni mig)

1 Kommentarer
Bunny:

Jag tycker du ska bestämma hur du ska se ut i håret, igen annan! :)

2010-07-22 | 10:57:41
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin