2010-07-01 | 20:21:52

Från en tystand som skar igenom cement


Lugn och lagom dag haha :)

Studiebidraget kom igår 1050kr, och jag har bara 35kr kvar haha.
Handlade det som jag har på mig idag, en klänning från carlings, ögonfranslimm och deo till Jensa haha :]
Fick inte köpa långklänningen som jag ville ha på Hm utav Jensa ;_;
Han klaga på att man inte såg mina ben..
(tror han vill köpa den till mig tho :o)

Idag var det sommarskola som vanligt.. 1 lektion mellan 12.30 till 14.00. Tråkigt!
Ledig imorgon tho :D Så då kommer min Kusin vitamin hit och hjälper mig med födelsedags fix, min gudmor kommer även ner från Tranås för att fira mig <3

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin