2010-07-09 | 23:43:45

Naturkunskaps prov, ny hårfärg och långtråkig dag.


Att vakna en fredag på sitt sommarlov och veta att man ska ha prov om bara någon timme, förstör rätt mycket.

Fick snabba oss till skolan, som vanligt var vi 10min försendade.. Men ja vi fick provet, klassrummet var så jävla varmt kändes som man satt i en bastu.. Jag blev stressad när allt folk börja gå ut och när jag hörde massa tjatter utanför.
Jag gjorde nog klart de flesta frågorna, men är dom rätt.. det vet jag inte :D

Sen skulle jag som sagt ha färgat mitt hår mörkblont idag, men färgen ville inte som jag.. Det blev grön/grått.
Jag vägrade gå ut och började faktist gråta över resultatet. Så Jensa stack ner och köpte en ny färg till mig, mahogny.
Mitt hår var cp med den färgen med och tog åt sig färgen för mycket.. Så nu är mitt hår nästan svart plus lila oh rött haha.

Annars har jag och Jensa bara tagit det lugnt idag, vi var nere i stan en vända så han fick sk8a osv, vi gick nere på gröningen m.m Jag tog bilder, men har glömt kamera sladden hemma.


Sist men inte minst, fredagsmat haha :D

1 Kommentarer
Lissie:

Åh, men jag tycker håret blev jättefint!

<3

2010-07-10 | 00:09:07
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin