2010-07-11 | 21:03:08

Polisen och banken


Imorgon bär det av dit!

Ska fixa ett id-kort och ett nytt bank kort + mobilbanken :D:D <3
Nu så börjar man bli lite vuxen va!
Nej men något jag reagera på igår. Jag och mina polare turade ner till Danmark och så var jag den ända med leg (pass) med mig så jag fick köpa spriten, jag var så spänd och nervös för att få visa leg osv lixom första gången jag köper. Men tror ni dom vill se om jag har leg, nej :( Ser jag så gammal ut..?
Det är ju en del av charmen haha att få visa sin legitimation och jag fick inte göra det. Det var inte en gång utan 2 gånger.

Imorgon kommer säkerligen Felicia hit oxå :D Skojz!
Ska tvinga mamma ge mig pengar så jag kan fixa mitt hår igen :( Gillar inte vad rödhårig precis.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin