2010-07-15 | 17:29:33

Röd/orange blond och nyklippt!


Jag har nyss kommit hem från frisören!

Första gången ja varit där på ca 2år eller något. Jag får inte färga mitt hår på ett tag utan, hon bad mig istället gå till en butik som säljer frisörprodukter och fråga dom om en toning som tar bort det röd/orangea.
Hon klippte av en del av mitt hår, och nu när det är vart så älskar jag det!
Det blir att fixa löshår senare, när håret har frisknat till.

Jag fixar en bild senare just nu vill jag bara äta lite, sen ska jag dra ut och hitta toning.


©JennyJohansson
Sony A300, Sigma 18-300, model; Jensas fötter ;D
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin