2010-07-08 | 11:41:19

Snarkande pojkvän, skrikande ungar och huvudvärk.


Hej och hå!

Nej men ja... Sitter och kollar runt på massa olika hårstilar, eftersom jag tröttnat så mycket på min egen.
Jag funderar på att skaffa svart igen, men så tänker jag på hur mycket jag kämpat för att få det såhär blondt.
Rosa verkar va en kul grej att ha igen, men det blir så dyrt i längden..
Sen vill pojkvännen min inte att jag ska ha mörkt hår..
Ja.. jag får väl fortsätta hålla mig blondin och fixa nytt löshår istället.
Så trött på dessa klämmor, så jag har tänkt att beställa ett startkit nail hair från Rapunzel och ett extra paket löshår.

Så något runt 2000kr blir det.. Tar dom inte något sånt hos frisörer oxå?
1 Kommentarer
:d:

jo dom tar ca 2000 för att sätta in löshåret och så hos frisörer, fast det beror oxå på hur långt löshår :)

men mellan 1000-3000 , xd

2010-07-08 | 12:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin