2010-07-19 | 21:26:15

what happend 2-day?


Ja.. Jag och babe gick upp runt 9-10 tiden.

Vi stack till Knutpunkten (Helsingborgs central..typ) För att ta tåget ner till Malmö med Sebbe, Ettan & Albin... kl 12.10.
Killarna drog på sitt eget håll när vi kommit ner till Malmö, för dom skulle sk8 på stapeln.
Jag och Ettan drog in till stan för liten shopping spree ;D
Det var väldigt trevligt och kul haha :D

Koftan från Gina Trico som jag velat ha såååååå läääääänge, men inte velat köpa pga fjortisar osv -.- Men idag tog jag mig modet (Ettan hjälpte mig) att köpa den!
Ett par militärmönstrade leggings som oxå kallade på mig! En foundation brush som jag oxå klagat på att jag inte har :D
Sen dom underbara skorna från Monki <3

Köpte även:


En ny svart t-shirt & ett par "korta" jeans leggings ;p


Efter att jag och Ettan var klara med vårt så började vi gå mot stapeln, snälla som vi är så gick vi inom Burger King och beställde 2 Cheeseburgers var, 2 till Jensa & 2 till Sebbe. Inte så rolig väg att gå till stapeln precis -.-
Vi satt i ca 10 min på en bänk och ingen i vårt tidigare sällskap la märke till oss haha :D

Jag åkte liite liite sk8-board, fick sluta för mina lilltår värkte (stora jävla vattenblåsor).

Jag har haft det trevligt och jag är glad hahaha... va lamt :/ just nu är jag helt slut i kroppen och vill bara sova, eller ja ta det lugnt iaf.

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin