2010-06-06 | 19:56:21

6 Juni - Sveriges nationaldag, jag förstår inte...


Vill bara börja det hela med att, jag är inte rasist, jag fattar bara inte vissa småsaker.

Nej men som idag på Sveriges Nationaldag, jag är van vid att se den svenska flaggan i "top", mest för att jag bott i en liten håla i tills nu.
Man har hört Sveriges nationalsång sjungas osv. Men nu 'får' man inte sjunga på det eftersom de som invandrat till Sverige tar illa upp.. varför?! Vad är det som gör att dom tar illa upp?
Sen detta med att Sveriges flagga kränker, det fattar jag heller inte...

Jag tycker att dom som har invandrat hit ska acceptera och anpassa sig lite. Det är ju inte så att vi svenskar tvingar dom att sjunga på nationalsången eller hissa den svenska flaggan.. Men att någon har klagat på just dessa saker. Att folk blivit nedslagna bara för sånna småsaker.

Har inte Sverige anpassat sig tillräckligt till deras land, religion osv..

Aja jag kanske fått lite saker om bakfoten, men det jag har hört förstår jag inte.. (:
1 Kommentarer
lissie:

Jag håller med dig till 100!

Är inte rasist någonstans, men de måste fan förstå att de måste anpassa sig lite :o

2010-06-06 | 20:57:52
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin