2010-06-13 | 16:55:28

Datastrul.


Ja nu har jag råkat ut för det här eländet med...

Min mac kraschade.. JÄVLA PC beteende!
Nej men det fastnade på startskärmen och vägra göra något mer, så jag fick installera om allt skit..
Så alla mina bilder och filmer är borta, never to be recived.. :(
smått sur därför har jag inte varit sa aktiv med någonting som har med datorn att göra..
Men ja, börjar om från början.. Ska bara hitta ett bra photo shop program att använda osv..


Ja vad som hänt under dessa dagarna är inte så intressant..
Det har regnat som fa-an så man har bara suttit fast inomhus..
Idag har vi dock gjort Cheesecake och ska snart grilla [:


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin