2010-06-03 | 21:35:37

En show avklarad.


*Klick pshhhu* typ så lät det precis när jag öppnade min pepsi :D

Showen är avklarad, jag är glad. Eller ja den är inte fullt avklarad, 2 shower imorgon med :)
Allt gick som smort, dock så fukkade min dans sig... eller ja bara när jag dansa dom andra var duktiga.
Jag fastnade i en jävla tejpklump som la på golvet, kändes som jag fick platå på ena foten bara, så jag fick stanna upp och ta av den jävla tejpklumpen och slänga iväg den haha.
Så jävla grymma alla är :D:D

Kommer upp lite bilder från back stage strax, ska se om jag kan få Felicia att gå på showen så hon får fota allt ;D

1 Kommentarer
Lissie:

HAHA söt "Klick pshhhu" ;p

2010-06-03 | 22:37:05
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin