2010-06-01 | 16:26:18

*HAPPYFACE!!*


Betyg snack osv. :D

Betygen detta året blir så jävla mycket bättre än i 1an :D:D
Jag kommer minst ha 3 VG, inget IG detta året inte :D
[Eller jo där finns ju mitt IG jag drog med mig från 1an, naturkunskap.. Hade bara kursen i 1an = sommarskola.
]
Jag har VG+ i Engelska, VG i Gitarr B ♥ och antagligen VG i ensemble *Ihope*.
MVG har jag nog fixat i Japanska, eller ja jag känner mig värd ett MVG iaf, har haft 3 MVG och 2 VG på våra prov sammanlagt!

Har jag tur så får jag sång i 3an :D
Sen ville min gitarr lärare att jag skulle fortsätta med Gitarr C i 3an.

1 Kommentarer
lissie:

åh, vad bra :D

jag har fått g i historia, och typ g i svenska vilket känns hemskt då jag hade vg+ i svenska för ett år sen.

2010-06-01 | 16:49:13
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin