2010-06-04 | 00:32:10

Lite tråkigt bara :)


Jenny Madelen Johansson Hall, thats me höh


Bästa veckodagen:
Fredag <3
Humör: mysig :D:D
Favoritgodis: SURT som fa-an
Är det något du absolut inte äter: lamm & kalv, friterade kryp osv dx
Kläder just nu: Jeans shorts, cyckelbyxor, jensas tshirt osv
Musik just nu: Myees spelningslistan dx
Favoritsaft: Päron och fläderbär haha :D
Dagens längtan: att få sova (:
Hur många kuddar sover du med: *räknar* 5 stycken, jensa har den 6e hos sig.
Spelar du något instrument: Gitarr och bas (Y)
Dagens frisyr: Jag har haft tofsar fast nu har jag långt hår ;)
Kommer du ihåg din första kärlek: har hans tshirt på mig <3
Har du några homosexuella vänner: y-e-s
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jadå, om man verkligen älskar en person.
Bio eller promenad: Bio är mys då och då, promenader är tidlösa och mysiga.. om vädret passar.
Dagens borde: banka in den jävla dansen så jag inte gör fel haha
Snarkar du: bara när jag är förkyld.
Rädd för insekter: mjeee... bara ogillar dom :D
Det här är jag bra på: Horse riding he-he -.-
Vad vill du jobba som: antingen musiker, eller med djur :)
Chips eller godis: Godis.. och chips
Skriver du dagbok: blogg?
Har du tatuerat eller piercat dig? Var någonstans: Jag har snakebite (de 2 i underläppen), & Medusa (överläppen under näsan), kommer fler ;D   Sen har jag en tatuering på handleden.
Hur många syskon har du: En lillasyster.... Fanny..
Är du rädd för blod: Njeeh
Anser du att du är stark: Det beror på höhöh
Röker du: fest..
Snusar du: Nej
Använder du knark: nope.
Kaffe eller te: Te
London eller Paris: Paris
Favoritfärg: Rosa, vitt, grått... jag kan faktist inte bestämma mig.
Född: 4 Juli 1992
Nationalitet: Svensk, i belife



Har Jensas svar på detta med, kanske kommer upp det med.
Ni som läst min förra blogg har typ redan sett detta, dock har jag faktist gjort om svaren. :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin