2010-06-27 | 21:42:49

Ohai~


Om man gör snoppen illa på jobbet, får man skade-stånd då?


Okej ett suddi... tänker nog dom flesta :/
Men njee det är lite mer än det haha, jag har fortfarande kvar det och vägrar använda det :)
Fick det suddit utav Jensa första gången vi träffades, helt random och oromantiskt men iallafall haha :)
Första gången jag fick något från en kille, plus all uppmärksamhet jag fick av han <3 Jag trodde han försökte bli vän med mig för att komma åt min polare ^^''
Nej men jag minns faktist inte varför jag fick suddit, tror inte ens jag behövde det utan han bara gav det till mig. :]

En annan rolig sak ni kan få reda på om mig och Jensa är att vi träffades på Nicolai (skolan jag går på nu) Det var uppspel, eller ja vi skulle spela för lärarna innan vi började. Det var runt då.. ja då när man ska sluta 9an.
Det första jag la märke till på Jensa var hans fötter, jag tyckte dom var så jäääävla stora haha.

Nej, men egentligen skulle jag inte till nicolai för att spela upp, jag ville bara va hemma och ta det lungt. Men min polare tvingade med mig.
Vi kom bort från varandra så jag ringde henne och hittade henne sedan i en gemu sal och där inne satt Jensa + 3 andra guys. Det kändes så taget ur en film haha, jag minns fortfarande känslan utav att gå in i rummet, Jensa sitter på andra sidan rummet, våra ögon möts och ja.. Jag blev typ kär direkt ^^
Sen så satt jag bredvid han och tittade på han så fort han inte tittade på mig haha.
Vi snackade om var vi bodde osv, så blev båda jävligt överaskade över att vi bodde typ (hans pappa) i samma by, plus att vi hade träffats som små haha. Samma barndoms kamrater osv.

Vi höll på att pussa varandra på två olika tillfällen.. Första gången Jensa försökte så stannade han mig vid en trappa och bad mig.. vänta? Sen närmade han sig... och bet i luften ;p
Andra gången var när vi sa hejdå och jag kramade honom sen tittade jag på han och bytte sida och lägga huvudet på (fegis...)

Just ja vi delade på en cola, när jag räkte över den till Jensa så sa han "Du vet att detta blir precis som att vi pussas va?" Jag skrattade bara och sa "Jaha vaddå?".

humm... Han bad om vad jag hette på BDB, han fick det , när jag kom hem så hade jag fått ett PM om att jag skulle ringa han :] <3

Så gick det till när jag träffade mitt första allt haha ;p Första pojkvän, första kyss första.... ja allt som kommer där till haha.



1 Kommentarer
elin:

jätte gulligt ! (:

2010-06-29 | 23:53:11
URL: http://elinsofiam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin