2010-06-10 | 21:59:35

Sommarlov, sommarskola & sommarjobb.


Idag var en sån typisk dag, "har vi verkligen sommarlov nu?" - Regnade när vi sprang ut från aulan.

Aja, man får va snäll och hoppas på fint väder till studenterna imorgon.
Ja, känns smått konstigt. Jag har slutat tvåan och börjar 3an..
Es3e, hum kommer ta ett tag och vänja sig vid den tanken. Men ja mitt sommarlov börja med att jag väntade på bussen i spöregna haha, hem och öppnade mitt paket med min Drop Dead tröja :] (dock ser jag jätte dum ut i den :[)
Åkte tillbaka till stan och hem till Jensa, beställde en Pizza, kollade på American Dad och somnade sen.
Ja inte så värst mycket det nej haha.
Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till IKEA med mamma, sen runt 13 tiden ska jag till skolan för att kolla när Jensa spelar för studenterna :] Sexig pojke som står och headbangar med gitarr, inget jag vill missa <3

BTW så ringde min kusin mig idag, hon är på Sweden Rock, men ja hon ringde mig när Stone Sour spelade, OMG säger jag bara, hoppas verkligen dom kommer till europa nästa år, då jävlar <3
Bad henne köpa 2 par Stone Sour tröjor till mig och Jensa :]


Jag hade behövt typ.. tips på film/serie eller något :)
1 Kommentarer
Lissie:

Hha, jag själv behöver filmtips. Tror du har sett de flesta av dem jag skulle rekomendera c:

typ the notebook & big fish. love em!

2010-06-11 | 00:47:53
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin