2010-06-26 | 16:57:07

Update; jag lever :]


Ja som ni ser är bloggen fortfarande lite.. mycket död.

Min data har fortfarande inte kommit, jag saknar den så extremt mycket.
Sitter hemma hos Jensa och skriver.



Aja min midsommar blev bättre än förväntat. Dock så fick jag madface precis innan vi kom dit. Busshållplatser ska inte ha samma namn på samma sträcka. jag och Jensa fick gå typ 3km för att komma till festen.
Jag blev bjuden på så mycket :o W-O-W.
Blev ner skvätt, vit tröja -.- Som tur var så hade vi underbart väder här nere så jag tog av mig tröjan och valsade runt i shorts och Bh, men ja jag blev istället knuffad ner i poolen haha, det första jag tänkte när jag kom under vattnet var "FAN min mobil".. Yeup den är död ^^'' Inte så najz.
Mestadels av festen spenderade jag i bubbelpoolen med ca 9-10 pers haha.
Jag undrar dock hur mit smalben är fullt av blåmärken, jag har även ett stort blåmärke på ryggen och under foten.
Nej men jag hade kul, jag var full och ja jag tycker om min pojkvän och mina vänner.

Hur har er midsommar varit?

Tyvärr har jag inte hittat bilderna från festen än, hade tyvärr inte med min kamera :[
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin