2010-06-17 | 15:10:38

Värmeslag, I lOVE IT!


Äntligen kom sommarvärmen.

Eller ja den var här igår. Enligt DMI så skulle det va jätte fint väder idag :/
Men njeee det är molnigt och tråkigt. Det regnar inte än iaf :]
Idag så passar jag min syster, för mamma är i Danmark på någon kurs grej. Så ja...

Så jag och Jensa sitter och kollar på Naruto medan Fanny är ute och leker :p
Var uppe och pantade massa burkar 52kr.. eftersom det är en lanthandel så är det cp dyrt... 6 pack piroger för 42kr -.-


Fy va onödigt inlägg btw haha, ingen bryr sig om såna tråkiga saker.
Jag ville bara uppdatera lite och visa att jag lever.

Aja fest på lördag, hoppas min klänning kommer imorgon :(
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin