2010-06-21 | 20:26:43

Wow, ett inlägg!


Hej hå.

Hemma hos Jensa, han duschar så jag har tillgång till datorn ;)

Som sagt har min dator kraschat och jag har inte lika stor tillgång för att lägga upp bilder och ja inlägg överhuvudtaget.. *sadface* Men jag försöker uppdatera lite iaf.
Jag har fotat och haft mig, så när min dator kommer tbx så får jag väl fixa en liten bildbomb.
Dock så när jag får tbx datorn måste jag fixa alla programmen... och det tar väl runt 1 timme..

Aja jag har haft en lugn vecka (förra veckan dårrå) förutom festen på Lördagen som blev av i sista minuten haha.
Jag blev lita sådär lullig och spela gitarr + sjöng för några polare.. Fy vad det måste låtit :o
Nej men sen kunde jag inte somna på hela kvällen heller, jag och jensa kom hem runt 02-tiden och jag satt väl uppe till 03 somnade en timme och vaknade sen utav att josse inte hade kommit. Ja sen var min sömn bortblåst.
jag satt uppe till halv 8 och prata med Josefin, somnade väl inte förrän 9. Kunde inte sova mer när klockan slog 11.

jag fick mitt busskort, pengar och mitt älskade halsband "stulet" i söndags. Ja stulet och stulet. Det hade antagligen ramlat ur min ficka när jag gick ur bilen. Så hade några personer hittat det, dom gick fram till en annan tjej på stationen och frågade om det var hennes, hon öppnade kortet och typ skrek ja (antar att mina pengar låg där i.. 130kr.) Sen så frågade dom om halsbandet där med, dock tveka hon då.. JAG PALLAR INTE ATT JAG REAGERA PÅ DET. Det var liksom mina saker, och jag kom på det när jag leta efter mitt busskort.. Jag ringde och hörde med mamma om dom möjligtvis låg i bilden.. men nej. För jag vt att jag hade sakerna på mig. La ner sakerna i jackan när jag satt i bilen lix..  Så förbannad över detta ^^
Dock vet jag vem personen är, har kontaktat henne. Men eftersom det gäller pengar så kommer hon ignorera det.
Aja jag har spärrat mitt kort, så hoppas hon är fast ngn stans.
Pengarna som skulle gå till min lunch och studiematerial i skolan slösas nog på något annat skit istället.




Idag fick jag sova så att det täckte söndagen, jag somna runt 22 och vaknade 9 :) Sommarskola, fy vad dom hade krånglat. jag fick Matte B, när jag skulle ha naturkunskap A. En annan tjej fick naturkunskap när hon skulle ha matte B... våra namn var inte ens lika. Aja det löste sig till sist.
Så jag har en lektion mellan 12.30 till 14.00 + lite utspridda lediga dagar.

Fick tigga pengar från mamma och pappa för att kunna köpa lunch i skolan plus ett nytt skrivhäfte...

1 Kommentarer
Lissie:

Väntar spänt på bilder :)

Haha

2010-06-21 | 21:22:14
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin