2010-05-11 | 20:20:57

11-05-10


Chill tisdag typ..
Jensa musik, lägger upp den här för jag lyssnar på den just nu bara för Jensa länka den.

Började klockan 12 idag, jag var klar runt 9... Så fortsatte fixa det jag trodde behövdes fixas..
Tog bussen in till stan runt 10, gick hem till Jensa. Var där och mös tills vi skulle gå till skolan.
Ja.. skoldagen började med Rolfs lektion (där vi inte behöver koncentrera oss). Så jag gick och hämta tårtan Jensa tagit med till skolan, så den satt jag och åt under lektionen. Under dom sista minuterna spelade jag på mobilen istället -.-

Efter Rolf så var det ensemble, fatta äntligen Volbeat låten osv.
På min individuella lektion så fick jag träna plock och massa skojs haha ;)
Åh så segt att berätta såhär.. borde snart börja med "kära dagbok"..

aja, hemma :D  ätit pannkakor = mätt <3

BTW Felicia konfar sig till helgen ;D

 

1 Kommentarer
lissie:

haha älskar den "mössan" :D

so cute!

2010-05-11 | 21:08:10
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin