2010-05-28 | 23:07:54

bio; Ponyo


Fredag <3

Jag har förmodligen klarat mitt skriftliga japanska prov nu, med 18 meningar, 5 katakana ord och 14 kanji!
Hade ensemble idag med bara Jaquline, blev en duett, I don't belive you - P!nk med mig på gitarr :]
En snabb genomgång av Your Call - Secoundhand serenade.
Gick bra och det var mysig haha dx

(Efter det var de japanska...)
Kultur idé historian var inte så kul.. Jo när Jensa och Adnan redovisa hah dx <3

Jag och Elin fick gå tidigare för vi skulle se på bio med japanska klassen, Ponyo :D Så sööt!
Älskar Studion Ghiblis filmer så detta var bara awsome haha dx  <3

annan onödig fakta är att jag blekt min utväxt... men den blev inte i samma färg som mitt andra ;p
Hej silver schampo!

Aja nu ska jag mysa med pojken! *;

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin