2010-05-07 | 12:13:22

Då var nationella i engelska avklarat!


PHEW! ÄNTLIGEN!

Idag hade vi skriv & hör förståelse.. Ja det gick väl bra antar jag.
Dock var hörförståelse riktigt kluddigt, då man vant sig med att höra saker 2ggr, nu fick vi bara höra allt 1 gång och svara så snabbt som möjligt. Sen när dom bytte dialekter lite här och där gjorde det inte lättare.

Så nu har jag matte A nationella kvar... Som jag ska göra själv, senare än alla andra -.-
Bara för jag har problem hahah.

Ish.. aja snart så är stressen över. :D:D



2 Kommentarer
lissie:

Haha, jag hade assvårt med båda två :(

lär ju få högst g, och jag brukar normaltvis vara rätt grym på engelska. lol!

jag hatade att man bara fick höra allt en gång, och som du skrev - dialekterna! fyfan..

Hoppas det gick bättre för dig <:

2010-05-07 | 16:09:36
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
lissie:

sv; haha thnx.

Ja ellerhur?! Huston, we have a problem.

Pizza är ju mums också :C

2010-05-07 | 16:44:01
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin