2010-05-29 | 21:17:37

hur fan kan du va så tjock!!


Min pojkvän då... inte för att va taskig, men hur fan kan du va tjock på alla sätt utom det kroppsliga?!

Du är runt 1.85cm och väger 58kg... så jag förstår inte!
Nu menar jag att du är tjock på de sätt att du tar precis all plats i sängen, du har dina armar och ben precis överallt.
Kvittar om du ligger ytterst eller innerst, för hur vi än gör så ligger jag antingen upptryckt mot väggen eller nästan nere på golvet.  En hand får man oxå då och då i ansiktet.
Dina snarkningar är ovanligt höga för en så tunn grej som du.
Platsen du tar i soffan är heller inte speciellt rimlig för någon i din storlek. Jag menar hur kommer det sig att jag sitter upptryckt i ett hörn eller nere i en springa.
Du proppar i dig så jävla mycket mat och förlorar kilon... Medan jag samlar på mig massa.
Sen fattar jag inte hur en pinne som du kan stå i vägen så mycket som du gör..
Hur kan du ta upp så stor plats i mitt huvud är oxå en stor fråga som jag vill ha besvarat.



Men för att va ärlig, så gillar jag när du sover bredvid mig.
Dina snarkningar gör mig bara mer medveten om att du faktiskt ligger bredvid, vilket resulterar i att jag blir lugnare och känner mig tryggare.
Platsen du tar i soffan är oftast mitt fel, för du ska sätta/lägga dig precis mitt i allt och jag vill vara så nära dig som möjligt. haha :]
Sjukt avundsjuk på att du kan proppa i dig så jävla mycket skräpmat utan att det syns.
Att du kan stå i vägen vet jag faktiskt inte hur det går till..
Sen tar du oxå en så jävla stor plats i mitt hjärta <3


1 Kommentarer
lissie:

Aww, gulligt.

2010-05-30 | 01:11:36
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin