2010-05-23 | 13:58:34

ibland så..


Orkar jag bara inte skriva.


Tycker det är bättre att jag inte skriver någonting alls än att bara skriva massa nonsens egentligen.
Men jag är som jag är, och har inget annat än nonsens i huvudet.
Som nu skriver jag egentligen bara för att jag är på smått dåligt humör och försöker få tankarna på annat.

Igår skulle jag varit på fest, men nej fick cp feber och kunde knappt hålla ögonen öppna..
Fick ta en voltaren och då ska man inte dricka efter, då man förlorar kontrollen över ens kropp..
Så jag känner mig jävligt dum mot Jensa.

Ja.. vad mer, jag är inte på humör. Så nu ska jag ut och jobba.

1 Kommentarer
lissie:

hoppas du mår bättre snart :*

2010-05-23 | 14:42:29
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin