2010-05-03 | 01:08:35

It's always natzi week


Sömn problem, plugg och 2 and a half men.


foto; Jensa camera; Sony DSLR-A300 objektiv; sigma 18-200 modell; Jenny (jag)
Kläder: Shorts & srumpbyxor från H&M, Skor från Thailand, Halsband från gina, armbanden är från festivaler.


Ja här ligger jag i min egna säng, i samma hus och samma by som jag bott i under hela mitt liv..
Tycker det ska ske en ändring... Väldigt snart!
Jag har just nu en paus från pluggandet (som jag tog upp eftersom jag inte kunde sova).. 2 and a half men spelas i bakgrunden och jag känner bara hur jag blir tröttare, men ja arbetet måste vara klart och jag måste va redo.
Ska redovisa om en gammal tonsättare på fredag, Felix Mendelssohn. Jag finner det inget intressant men vafan, måste få rätt på texten!
Sen ska jag börja skriva på mitt arbete om samurajer.. he-he. Dock finner jag det intressant!

Btw, så har pappa fixat en liten smink hörna till mig ;] Han har satt upp en spegel på dörren, fixat en barstol och några lampor. Imorgon skulle han antagligen fixa ett bord. Gulligt gjort.

Nationella denna veckan med, fast på fredag.. gud vad mycket som ska hända på fredagar nu..
Prov och skit hela tiden.
Barn, se inte fram mot andra året i gymnasiet -.-



Bais.. kom precis på att jag glömt platta håret innan det blev för torrt. Det blir lockigt om jag låter det vara och plattången vägrar bita på dom lockarna. Får helt enkelt gå upp tidigare bara.. ush!

Aja tillbaka till att skriva rätt min redovisning.




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin