2010-05-09 | 19:26:33

Lördags bilder.


Så, jag blev sur på att designen jag tänkt göra inte ville som jag..

Började hålla på med bilderna från i lördags istället. :D

-Jag och Felicia bestämde oss för att göra pizza ;D
Vindruvorna bredvid har inget med pizzan att göra hahah,
var bara något vi gick och tugga på medan vi höll på med pizzan, som förövrigt blev riktigt god ;D
-Jensa & Felicia började hålla på med Fannys ballong.. Jag fatta dock inte det roliga..
hehe, roligast var att se dom "bråka" över den.
-Såndär fotardumigsåfotarjagdig bild ;D
-The puta med läpparna game...













Jag hade en riktigt mysig helg :D
Synd bara att tiden gick så förbannat snabbt...
1 Kommentarer
Lissie:

såg awesome ut :D

2010-05-09 | 20:28:26
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin