2010-05-12 | 16:35:57

np matte del 1!


Avklarat!

Dock så hade dom andra det tidigt på morgonen, men tack vare mina svårigheter i just matte så fick jag ha mitt nationella prov 10.10, precis när jag kommit till skolan efter besök hos tandläkaren.
Först hittade jag inte salen, så tack vare min gamla klasskompis Elin så hittade jag ;D
T342, onödig fakta jag vet...
Nej men där satt jag helt ensam, bara läraren som sällskap.
Jag tyckte det gick bra 15+ måste jag få iaf!

Sen... så sluta jag!
Gick hem till Jensa i ösregn.. och somna sedan i hans säng.

Nu är jag hemma, har precis städat rummet.  Ska fixa småsaker snart med bara..
Sen måste jag ta och äta något. Har inte ätit något idag ^^'' FY!

Tänkte testa en ny design, hoppas bara de vill som jag.

1 Kommentarer
lissie:

uh, vi hade också matte nationella idag.

kunde verkligen inte gått sämre för mig, tror jag får 1 rätt eller något. usch, matte är verkligen en dålig "uppfinning" HAHA.

2010-05-12 | 18:06:53
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin