2010-05-24 | 21:19:09

oh noes!


Snart så lider skoldagarna mot sitt slut <3

Samtidigt som det är jätte skönt så känns det så jävla stressigt. Jag har några arbeten kvar att göra.
En lång japanska text som jag ska kunna skriva utantill, en japansk låt jag ska sjunga inför japanska klassen... osvosv.
Ett lagom stort projekt grejs om Viktorianska eran -.-
Aja annars så har allt gått bra.

Jag har äntligen klarat matte A och Engelska B klarade jag med VG+ i alla delarna (Y)!
Så nu ska bara mitt MVG i japanska plankas!

Sen så är det ju sommarskola i Naturkunskap med den hemskaste lärarn ever -.-
Aja det ska ändå bli en najz sommar.

*Ska skaffa sommarkort så jag kan åka runt i skåne och träffa folk :]]
*Jag blir effing 18!
*Körskola
*Ska lära mig göra minst ett trick på skateboard!

1 Kommentarer
lissie:

haha åh, jag hoppas att jag fick g i matte A!

troligen inte, men hoppas kan man göra :o



& fan att man inte är 92:a, HAH. då hade jag snart fyllt 18, uhu. Bara att vänta ett år till :*

2010-05-24 | 21:49:38
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin