2010-05-08 | 14:22:40

sk8 & Dirty Diana


Typ bilder från i tors & i fredes haha (:





Sånhära osexig bild på slutet, ohyeah ;)

Ang rubriken "sk8 & Dirty Diana" var för att när jag var med Jensa & Sebbe på Jutan, så fick jag var DJ.
Dom lite äldre grabbarna som kom efter gillade inte vår 'emo-musik' haha, utan frågade om jag hade lite gladare.
Jag hade spelat Dirty Diana innan, så han fråga om jag kunde spela mer MJ låtar så jag var duktig och sprang upp och fixa MJ playlist ;D
Rätt kul och se killar som skatar och sjunger med på Michael Jackson låtar haha <3
Så precis innan vi skulle gå fick jag en bunt klistermärke från en av killarna "Här har du för du varit en bra DJ" sa han och kasta dom till mig (Han åkte förbi lix).
Awsome!

Sen igår så var vi på filmkväll hos Moa, fett roligt haha. Speciellt när vi spela alias haha.
Tack för en underbar kväll :D
Jag var seg och glömde att jag hade kameran med mig...



1 Kommentarer
G E R A L D I N A:

fin blogg! :D

2010-05-08 | 15:04:31
URL: http://geralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin