2010-05-18 | 22:33:33

sovmorgon jadå!


Min första lektion idag, började 13.10.


Dock behövde jag inte gå på det eftersom jag gjort klart arbetet... Så jag hade kunnat gå till skolan 14.25 istället.
Men för att jag var klar med mitt ninja arbete så fick jag sovmorgon till 10.10 på torsdag (Y).
Jag vakna flera gånger på morgonen och trodde att klockan var mycket och jag hade försovit mig. En utav gångerna var jag påväg upp ur sängen, men när jag kolla på mobilen.. så var klockan bara 06.55 (bilden sitter fast i mitt huvud)
Så jag sov vidare tills klockan 8. Fett skönt.
Runt halv 12 åkte jag in mot stan och hem till Jensa. Käkade äppelpaj till frukost/lunch.
Sen drog vi till skolan. Historia lektionen som vi inte behövt gå på..
Ensemble, jag känner mig duktig med basen ahhaha dx
Sen gitarr lektion. 
Så min skoldag börja 14.25 och sluta 16.10.


Hade klackar på mig idag, såklart SÅKLART fick jag skoskav.
Jag gick hur bra som helst i dom till bussen och till Jensa.
Men sen när jag tog på dom igen så funkade inte. 
Mina hälar består av stora blåsor och min "ringtå" har fått småskador den med..
Så när jag gick hem från skolan gick jag utan skorna för det gjorde så jävla ont.



1 Kommentarer
lisette:

åh jag hatar skavsår :(

2010-05-18 | 22:58:44
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin