2010-05-04 | 16:17:20

Tjofräääääs!


Jarrå då är man hemma från skolan!


Eller ja jag har inte skippat utan jag har slutat.
Rätt onödig dag idag om jag får säga det själv.
Börja 10.10 med Svenska, jag gjorde inte så mycket..
Sen hade vi håla i ca 2 timmar, för att sedan gå på bio och kolla på "Into the wild", riktigt bra film,
får en att fundera och tänka på vad man värdesätter.

Dock hade jag och Jensa en jävla spoiler bakom oss, precis innan filmen börjat så berättade hon hela storyn för hennes polare, och det var inte tyst hon prata utan ja jag tror typ raden framför mig och Jensa oxå hörde. Sluta med att Jensa och Sebba sa "SLUTA SPOILA!" <3

Fick reda på vilken låt jag ska spela nästa vecka.
Eftersom vi inte hade några estetiska lektioner idag så hade Thomas (min gitarr lärare) stuckit hem.
Sen hade jag ändå inte pallat dra upp till skolan igen haha.

Så till nästa tisdag ska jag kunna;



 

1 Kommentarer
lissie:

Sjukt störande med folk som säger allt innan filmen ens börjat D:

lol, dock kan även jag bli sån om jag är överexalterad & då vill man bara berätta precis allt. Brukar iallafall sluta innan jag sagt för mycket c: Haha!

2010-05-04 | 17:52:31
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin