2010-05-05 | 21:24:16

Tv-serier.


Kom och tänka på det idag haha..

Dom flesta av mina klasskamrater "följer" någon tv-serie, den som jag hör att dom flesta pratar om är 'How I met your mother', ´Chuck´ och eh... minns inte namnet på den andra.
Det är rätt kul när man sitter och lyssnar på snacket, men fattar nada haha.
Själv är jag tråkig och har bara följt 'Heroes' och följer NCIS <3
Jag fastnar även för 'Bones' och 'The mentalist' hehe.. ^^'

Jag har även sesong 1-7 av '2 and a half men' på datan.. Hade alla 'Ghost whisperer' innan med (dom som kommit ut)..
Dock har jag oftast bara igång serien för at kunna somna.

Så jag har nog rätt tråkig smak när det kommer till TV-serier haha.


Följer 'du' någon speciell serie?
1 Kommentarer
lissie:

åh ghost whisperer och ncis<3

2010-05-05 | 21:47:14
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin