2010-05-31 | 22:59:43

hur jag bär upp mig själv



hur skulle du beskriva din stil?
Bekvämt, stort osv dx Nej men lite sådär vad alla andra har på sig fast med släng av lite mer Jenny personlighet och trix och fix.

har du någon stilikon?
Egentligen inte så mycket, jag slänger en blick på lookbook och tar lite stil tips där ifrån. Men för det mesta så går jag bara efter det jag tycker är snyggt och som sitter bra.

vad influeras din stil av?
Trassligt hår och småtrasiga kläder, kläder som ser ut att va lite utav 'hand me down' och lånat av pojkvännen haha dx Jag gillar den lite mer grunge aktiga stilen och går oftast mot den eftersom det börja falla naturligt för mig.

vilka plagg är typiska för just din stil?
Stor t-shirt med tryck på, strumpbyxor och shorts. Antingen är shortsen egen klippta eller förstora helt enkelt.

var köper du oftast kläder?
H&m för att va ärlig. Men för det mesta så har jag börjat rota igenom mina gamla kläder, fixa och klippa i dom så är jog oftast nöjd. Sen så har jag ju inte möjligheten till internet shopping just nu, några månader kvar... Så sen så blir det väl mer utav stilen jag längtat efter att ha råd och möjlighet att köpa haha.

när uppfann du din stil?
Uppfann och uppfann.. Jag hittade väl mer vad som passade mig. Det var inte förräns i slutet av 1an jag började med den mer pösiga looken jag använder mig av nu. Stora tröjor, shorts och leggings/strumpbyxor med någon slags asien influerat... Jag är ju inte egen med vad jag har på mig, utan det är sättet jag bär upp det som kan gör det hela (Y)

vad har du för stilhistoria?
Mhjo... Ja vad har man.. Innan var det ju mest att ta på sig sånt mamma gilla haha (4-5an) hade långt hår och mittbena... + min naturliga hårfärg som jag inte sett på en evighet. Men sen kom jag som några andra in i emo perioden haha!! Egentligen ville jag inte efterlikna just emo, utan jag var så jävla förtjust av Jrock (japansk rock) så det var inte klokt!!! Men jag faila stort haha. Sen har jag ju varit inne på detta med Scene (men fortfarande inne i jrock/pop fasen).. Sen pallade jag inte följa ngn speciell stil utan tog på mig det som var bekvämt osv.
Jag går knappast i klackar då jag får ont i hälarna haha dx

nämn en svensk person som du tycker har snygg stil.
Ettan och Shelley, tycker båda tå är så enormt snygga och passar i det dom har på sig. *-*

1 Kommentarer
Ettan:

Du är så fin Jenny<33

2010-06-02 | 00:19:44
URL: http://cobrastarfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens startsida
Namn: Jenny
Bor: Helsingborg

bloglovin